Som en blixt från klar himmel

Det gick upp för mig nu.
Det var nog det bästa som kunde hända för min del. Anyhow. Jag är inte ledsen.

FÖR JAG FÅR HA SEX IGEN! Och det hade jag igår. Jävligt bra sex. Förbannat bra sex. Nog bästa sexet på två veckor (Hahahaha, jag underhåller i alla fall mig själv)

Hade skolavslutning i fredags. Det var roligt, men samtidigt sorgligt.
Karla, Frida, Jenny, Jossan, hela 1HNSam - jag kommer sakna er!
Ni har gjort hela ettan uthärdligt (bortsett från tiden då jag fuckade upp allting)

Allt jag vill säga är; Tjejer, ni är bäst! Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag längtar redan till hösten! =)



Ni är så fina så ;D

Nu ska jag hitta några nya människor att smsa med. Jag återkommer senare idag!

- Puss
Er för stunden lyckliga Lill-Tove

Kommentarer
Postat av: Frida

Tove-liten är också saknad <3333333333

2009-06-08 @ 13:27:19
Postat av: jenny

de är du som är fin tove <3

2009-06-09 @ 11:30:59
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0