Maskar - för det är så mysigt

Verkligen! Vem kommer på iden att göra ett skolarbete om maskar?
Jo, en lärare på Berga. Jag förstår mig inte på honom. Det finns så mycket annat kul inom växter och djur man kan skriva om.
Men NEJ! Jag ska skriva om maskar.
Ringmaskar, rundmaskar och plattmaskar.
Jag spyr av tanken. Klart imorgon.

Tove pluggar järnet!
För att övergå till något kul så får jag ha sex igen nästa vecka, ungefär. Det gjorde mig himlaglad.
Jag kom på en grej. Jag vill ha nya underkläder. Fina underkläder.



Tänk om man själv kunde se bra ut i det där.

Nu återgår jag till maskarna.
Puss på mun.
- Tove

Kommentarer
Postat av: sabina

amen jag får heller inte ha sex på sjukt länge :[ philip är ju borta en hel vecka. & jag dör av sexbrist!:[ <3

2009-06-03 @ 20:52:15
URL: http://sabinatuomii.blogg.se/
Postat av: Ida

´Tove,jag lider med dig. men även med mig själv.eftersom jag inte heller får ha sex ;( eller får får jag ju. men vill jag? nej. hahaha.

2009-06-03 @ 23:24:51
Postat av: sabina

ofta man inte vill ha sex :O det finnsju inget bättre:O

2009-06-04 @ 13:49:46
URL: http://sabinatuomii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0