Kär i en sak och problem

Jag är kär i min mobil. Skulle jag utan den? Japp!
Idag ska jag egentligen till kuratorn och prata om alla mina problem. Det jobbiga är dock två saker.
- Jag är alltid nära på att gråta när jag är där - tycker det är appinsamt att bara sitta där och gråta, så jag låter bli, men det innebär att jag inte säger allt jag skulle vela säga, och därför får kuratorn fel åsikter om mina problem
- Idag måste jag dissa den lilla tanten - jag ska till Grisslehamn och träffa min pånihest. Ingenting går före det!

Idag ska jag packa också. Inte mycket alls, eftersom jag åker imorgon, men lite kläder blir det nog allt.

Nu tycker jag att någon ska ta bort min sjukhet! Jag orkar inte vara sjuk längre. Jag är ju vidrig.

Jag slänger in en bild ifrån Elitloppet, bara för att den hlegen var så sjukt bra.



Hästarna som jag är vrålförälskad i! Den yttre, den med öronen fram, är min favorit.

- Puss
Er Dregen.

Kommentarer
Postat av: jäni

jag skulle gissa att kuratorn tycker du är konstigare om du inte grinar ;)

2009-06-10 @ 16:01:26
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0