Babyboom.

Jag är tillbaka! Och jag är lyckligare än någonsin. Ginza Töll är dräktig. Hur underbart är inte det?!
Det är så underbart sjukt jättemegabra så jag kunde knappt stå still när jag hörde det.
Jag ville bara springa runt stallet och skrika tills jag föll ihop och inte kunde andas. Dock är jag lite mer sofistikerad än så. Måste lägga in en bild på papin!



Marquis Du Pommeau.
Vinnare av bland annat Kriteriet 2006.

Åh! Jag är så glad. Så otroligt jätteglad.

Nu ska jag i alla fall börja blogga igen, bättre. Fick världens skönaste massage igår. Shit pommes. Jag somnade nästan. Har varit i stallet nu dom senaste dagarna. Har varit jättekul! Det kanske kommer upp någon bild, någon gång. Men jag kan inte garantera något, så lat som jag är.

Puss och kram.

- Tove

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja gör det! :D det gör verkligne inte ont, lite efter bara men det är ju ingeting man ångrar direkt! :D hehe

2009-02-26 @ 19:00:57
URL: http://sophiaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0